Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Natascha Kristilla - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Natascha Kristilla - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Natascha & Kristilla

Blijf op de hoogte en volg Natascha

07 November 2012 | Thailand, Bangkok

De aftrap begon op schiphol 5 AM. Dachten wij even dat we zeeen van tijd hadden om nog even op ons gemak wat te nuttigen, helaas stond ons na het inchecken een kilometers lange rij te wachten om door de douane te komen, alsof we in de rij stonden voor een attractie at Walibi :s Na 2 uur vliegen kwamen we aan in Parijs, blijkt al zelfs dat de streng kijkende douane op serieuze manier probeert te flirten ( are you kidding me! ) 4 uur voordat het volgende vliegtuig vertrok, hadden we alle winkeltjes gespot en hadden we nog tijd om verstoppertje spelen :p Eenmaal in het vliegtuig, irriteerde ik me 10 uur lang aan een geen deo spuitende, onbeschofte, snuitende tijdens het eten Frenchman, douchen deze mensen niet? Where are the manors? Desondanks hadden we onze eigen beeldschermen waarop we onze films konden kijken,, live de landing konden volgen alsof we in de cockpit zaten, Nintendo konden spelen en rode wijn bij ons avondeten konden nuttigen, superr! High five AIR FRANCE! Aangekomen op het vliegveld kwamen we al snel een Engels jong stel tegen in de rij voor paspoort controle. De backpackers Jack and Melissa boden aan om een cab te sharen aangezien ze ook naar bangkok vertrokken. Na het inchecken in het hotel at Koh san Road, hadden we onze spullen gedropped, opgefrist en zijn toen direct opzoek gegaan naar Thais eten! Een groot bord greencurry with beef kost gewoon 60 bath (dat is nog niet eens 2 euro) WTF! 2e en 3e dag opgetrokken met Jack & Melissa, chinatown, tempels van monniken bezocht en een rondreis met een tuktuk gehad van 2 uurtjes voor 80 bath :o Uitgeweest at Koh san Road wat eindigde op een straatfeest, geweldig! Morgen vertrekken we met de bus naar Kanchanaburi waar we olifanten gaan bezichtigen en een jungletocht gaan maken. Tot zover dag 2 van onze thailand avonturen, to be continued...

• 07 November 2012 - 19:27

Ilja:

Het klinkt nu echt al heerlijk! Lekker genieten samen! X

• 07 November 2012 - 19:52

Vinnie:

Dames enjoy.............hier is t koud en regenachtig...